SÖNDAGMORGON

Nu är det söndag, och för de som inte leker religiösa och springer till kyrkan är detta seghetens dag. Vaknade för en lite mer än en timme sedan. Slängde i mig en Dalacin-tablett som smakar som om den vore kommen ifrån en förruttnad anus. Svalde den med ett glas vatten och hoppas på det bästa. Ja, kära folk jag bär tydligen på en bakterie som förhoppningsvis utrotas helt nu en gång för alla.

Torskade igår på Bet365. Satsade att mitt andra "landslag" - Chile - skulle besegra narkotikahandlarna ifrån Venezuela men så blev inte fallet. Matchen slutade 2-2 och jag blev några kosingar fattigare. Skitsamma.

Imorgon är det skola igen. Inget tjohopande eller tjohejande här inte. Är helt enkelt skoltrött fast att man bara vart där i typ två veckor. Alla mina kompletteringar är i allafall inskickade så det enda som fattas är att man ska få lite cash ifrån CSN. Mitt konto börjar rinna iväg som vanligt, måste börja skärpa mig riktigt ordentligt denna höst. Ska lätt börja jobba för att bygga upp en saftigare ekonomi. Imorgon är det alltså skola. Vi har en uppsatsförberedande seminarium, från 10-12. Sen så är man ledig för dagen. Soft.

Nåväl. Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0