UPDATE

Är klar med alla kompletteringar och sitter just nu och bara tänker. Försökt kolla på film men man pallar inte fokusera helt enkelt. Det är skönt att man blir av med all tyngd som kompletteringar ändå för med sig. Nu kan man mer eller mindre försöka åtminstone rent emotionellt och psykiskt ladda om batterierna inför måndagen. Då har vi ett seminarium kring vår uppkommande B-uppsats. Det känns både pirrigt och skönt att få skriva en uppsats. Det är pirrigt eftersom det är såklart svårt och kommer ta på krafterna. Det känns skönt eftersom man slipper mycket av den enformighet som tenderar att infinna sig när man går på den ena föreläsningen efter den andra. Den lust man hade inför skolstarten riskerar att dreneras rätt snabbt. Hur som helst så kommer jag med all förmodan att skriva min B-uppsats med Yasmin. Vad ämnet kommer att bli är det inte helt bestämt även om vi har rört oss kring ett visst ämnesområde som vi finner är intressant. Det ska bli kul, vi brukar oftast jobba rätt bra tillsammans. Ungefär 25 sidor ska man som mest skriva.

Vad mer kan man prata om? Mina deppiga fasoner beror på något som jag inte vill prata om i den här bloggen. Jag använder den enbart som ett medel för att pusta ut mina tankegångar, något man då och då behöver göra för att inte man skall explodera eller falla ner i en mörk grop. Så ni får helt enkelt ursäkta och stå ut med att man ibland är extra känslig eller deppad och att det kan komma ut i inläggen. Var som sagt på fest igår, den var inte den roligaste men kanske inte heller den tråkigaste. Hade roligt åtminstone ett tag. Den som däremot hade roligast var helt klart min klasspolare Daniel Ghattas som helt fuckade ur med den ena dans konstellationen efter den andra. Han körde lite urbanstyle, lite hip hop moves, och Gud vet vad mer han körde. Han fuckade ur ordentligt på dansgolvet. Killen är lika flippad på dansgolvet som han är i seminarierummet, vilket är rätt kul. Man får sig ändå ett skratt och man imponeras av killens energi. Den verkar aldrig ta slut. Så all eloge till dig din jävla egyptier!



Daniel G

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0