HALVNAKEN

Sitter här nu i mitt rum, lite halvnaken sådär. Det är ibland lite befriande att springa runt med enbart boxers på, klia sig i skrevet utan att ta hänsyn till någon, haha. För er som inte vet om det så skriver jag en miniuppsats för tillfället, eller skriver är kanske att ta i, har inte rört skitet på typ 2 dagar. Ska sätta igång och skriva lite senare. Fattar fortfarande inte poängen med uppgiften, totalt meningslös och bortkastad tid.

Ska inte uppehålla er för länge, nu skall jag chilla lite med en bra film och sen så skall jag försöka finna lite motivation till att fortskrida med mitt skrivande, halvnaken självklart. 

För övrigt; BEHÖVER ETT FUCKIN JOBB, någon idé?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0