UP AND DOWNS

Det har varit lite upp och ner den senaste tiden faktiskt. Har inte haft någon lust alls att blogga, har inte känt någon ork. Men ska försöka skriva lite mer, det verkar finnas åtminstone ett par personer som fastnat för den här bloggen. Varför det förstår jag inte. Man måste antagligen utföra någon form av psykoanalytisk undersökning för de stackarna som dag in och dag ut lyckas knappa in sig på min patetiskt tråkiga blogg för att finna - nada. Har inte bloggat sedan början av januari, det är förmodligen min längsta torka. Det är faktiskt rätt komiskt att min blogg dog mer eller mindre direkt efter att jag för hundrafemtioelfte gången lyckades återuppliva den senast.

Till skillnad ifrån hur det brukar vara så har saker och ting faktiskt börjat hända. Det var knas ett tag med skolan. Det var nästan på mållinjen att man inte ens skulle få fortsätta. Hade lite för många restpoäng, så det knasade sig rejält kan man väl säga. Fick veta ifrån min söta lärare att jag var tvungen att skriva en salstenta 2 dagar innan den skulle skrivas. Man kan säga så här; Ordet PANIK fick en mer djupgående och personlig betydelse för mig. Till mina fienders förtret så gick faktiskt tentan GALANT. Klarade den!

Hursomhelst, nu sitter man i sitt rum, småtittandes på en arabisk film (!) och äter lite pistagenötter. Det känns sådär just nu. Känner mig ensam, haha jag är ju ensam i denna stund. Mobilen är tyst, ljudet ifrån TV är avstängd och det enda som hörs är mitt jädra knappande på mitt stackars misshandlade tangentbord. Om livet leker eller inte, det är svårt att säga just nu. Vissa saker har lämnat ens tankar, för att ersättas med andra. Men det är väl det som kallas för att l e v a.

Den här veckan har ändå börjat rätt okej, med kulmen på lördag då en viss Dlol skall firas. :)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0